miercuri, 13 februarie 2008

Nica Leon si Ion Iliescu



Nica Leon: „Bai criminalule, bai animalule, te f.. in gura“. Ion Iliescu: „Bai baiatule, ai ceva de natura psihica, te bag in ...“


Acesta a fost dialogul intre Nica Leon, fost secretar al CPUN, si Ion Iliescu, fost presedinte al Romaniei la aniversarea a 18 ani de la infiintarea CPUN care a avut loc la Parlament.
Eu nu sunt un fan Ion Iliescu si nu cred in mitul acestuia de salvator al Romaniei, de scoatere a tarii de sub subjugarea comunista. Dar nu pot fi de acord cu limbajul subteran al unui neica nimeni care isi permite sa injure un fost presedinte de stat, actual presedinte onorific al unui important partid politic. Pai anticomunistu' Nica Leon, unde p###a ma-sii a fost inainte de inceperea revolutiei? A fost cumva in canalizarea Bucurestiului si a iesit sa ia o gura de aer, si uite asa s-a trezit la tribuna si a fost ales secretar al CPUN?! Pai el imi da mie lectii de democratie? Un narcisist care se masturbeaza cand isi vede poza in ziar? Pai ba, p##a bleaga, la caterinca si injuraturi oricine se pricepe, dar cu bunul simt...
Daca nu ai fost de acord cu Iliescu, ce ai facut? (in afara sa o freci la rece?) Ce ai facut tu in perioada de cand nu ai mai fost secretar la CPUN si pana in prezent?
Pai cand te saluta un fost presedinte de stat, fie el si "Stalin", e o onoare pentru tine ba, indiferent cine ai fi tu.
Stiu ca parintii mei nu au fost membrii ai Partidului Comunist Roman (si nici dupa Revolutie nu au aderat la un partid politic) si tot nu au fost declarati anticomunisti cu brevet in regula... Si cum isi permite Nica Leon (cred ca apreciaza ca i-am scris numele cu majuscule) sa fie el anticomunist. A iesit cumva din inchisorile comuniste imediat dupa inceperea revolutiei? Cred ca mai degraba a iesit din p###a ma-sii, a fost pentru el o a doua nastere (ca prima nu a fost reusita).
Dar cred ca am acordat prea multa atentie unui "manuitor al lui Mutu" (cum zice cineva) si nu e bine...
Va las sa vizionati secventele inregistrate de Realitatea TV.


P.S. Nu am nimic cu nimeni, dar nu suport marlania...
Apropo: Cum p##a mea Nica Leon sa il f##a pe Iliescu in gura?! Inseamna ca este homosexual cu inclinatii spre batrani...

Niciun comentariu: