luni, 7 aprilie 2008

In sprijinul colegului Brotacu'

Odata cu deschiderea blogului Cibani subterani, m-am gandit ca este bine sa vin in sprijinul colegului Brotacu' si sa-i dau unele subiecte de pe HI5.
Priviti si minunati-va:





















Manelist convins, imbracat in alb ca un falfan...






















Ba, tu nu vezi ce coaste am?! De-ti dau una imi cade scrumu' de la tigara...
















Sunt mai cool ca un papagal... Fazanu' este deja pe locul trei (unu si doi este ocupat de mine).



















La noi la Poplaca s-a bagat internet. Eu sunt cel mai conectat baiat din sat. L-am depasit pe Pacala...
























Orice comentariu este de prisos.....






















Daca nu am succes la fete poate la baieti... D-aia mi-am pus cercel in urechea dreapta...

















Abia am implinit 15 anisori si dupa cum vedeti ma pot urca pe cele mai inalte culmi ale civilizatiei...

Un comentariu:

A.H.1.N.1 spunea...

Merci pt subiecte. Sper sa-mi fac timp cat mai curand.