joi, 3 iulie 2008

Cine-i de vina? (Nascut in Romania)

Faptul ca m -am nascut in Romania nu mi-l pot imputa. Nici nu ma pot lauda cu locul nasterii si nici nu ma pot simti frustrat. Il las in seama hazardului, intamplarii, a sortii... "Asa a fost dat" ca eu sa ma nasc in Romania si altul sa se nasca in America.
Ca eu lucrez intr-un anumit loc si sunt un bugetar "parlit", imi pot reprosa. Nu m-a adus nimeni cu arcanu' la actualul loc de munca si nimeni nu ma opreste sa plec. Sa-mi gasesc altceva mai bun de facut. Si sunt multe bune in viata asta cum de altfel sunt si rele... Trebuie doar sa incerc...
Ca m-am nascut in Romania nu inseamna ca neaparat trebuie sa locuiesc in Romania. Este tot optiunea mea...
Pai si atunci de ce dracu' ma mai vait cand totul depinde de mine?!

P.S. Daca acest articol ar fi fost scris de un ungur , as fi luat foc. As fi injurat, blestemat, etc. Dar eu sunt roman nascut in Romania, bugetar si fara perspectiva schimbarii locului de munca sau a tarii de resedinta...


Un comentariu:

ppscslv spunea...

Speranta moare ultima...